20. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Steven van Belleghem: Digitaalajastu kliendid eeldavad perfektset klienditeenindust

Eesti elanike arvates pakub parimat klienditeenindust robot. Sellise järelduse võib teha analüüsides TNS Emori tehtud Eesti kliendisõbralikumate ettevõtete uuringut, mille tipus troonib Neste. Nendest väljakutsetest, mis ootavad ees digitaalmaailma sukeldunud ettevõtteid just eelkõige klienditeeninduse valdkonnas kirjutab Belgia tunnustatud ärikonsultant Steven van Belleghem oma raamatus “When Digital Becomes Human”, kes teeb samal teemal ettekande 26. märtsil Tallinnas Eesti suurimal turunduskonverentsil Password 2015!

"Neste on teist aastat tipus, mis näitab seda, et inimeste ootused erinevatele firmadele on ka erinevad. Automaattanklas ma ei ootagi sellist naeratavat teenindamist ja nunnutamist, ma saan seal ühtlaselt ja stabiilselt oma vajadused rahuldatud, see sobib mulle ja ma olen sellega väga rahul," selgitas TNS Emori uuringuekspert Jaana Helm, kuidas ilma otseste teenindajateta ettevõte saab teeninduskvaliteeti hindavas uuringus nii hea tulemuse.

"Kui ma lähen Neste automaattanklasse, siis ma ootan, et see automaat töötab, et seal ei oleks pikka järjekorda, et ma saan sealt kütuse kätte, et see ei söö mu pangakaarti ära ja täpselt selle raha eest, mis ma sisse panen, ma ka kütust saan," lisas ta. (allikas: Postimees, 7.09.2011)

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700