Steven van Belleghem: Digitaalajastu kliendid eeldavad perfektset klienditeenindust

Eesti elanike arvates pakub parimat klienditeenindust robot. Sellise järelduse võib teha analüüsides TNS Emori tehtud Eesti kliendisõbralikumate ettevõtete uuringut, mille tipus troonib Neste. Nendest väljakutsetest, mis ootavad ees digitaalmaailma sukeldunud ettevõtteid just eelkõige klienditeeninduse valdkonnas kirjutab Belgia tunnustatud ärikonsultant Steven van Belleghem oma raamatus “When Digital Becomes Human”, kes teeb samal teemal ettekande 26. märtsil Tallinnas Eesti suurimal turunduskonverentsil Password 2015!

"Neste on teist aastat tipus, mis näitab seda, et inimeste ootused erinevatele firmadele on ka erinevad. Automaattanklas ma ei ootagi sellist naeratavat teenindamist ja nunnutamist, ma saan seal ühtlaselt ja stabiilselt oma vajadused rahuldatud, see sobib mulle ja ma olen sellega väga rahul," selgitas TNS Emori

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018