Möödunud aasta turundustegudele tagasi mõeldes tooksin esimesena välja Toiduliidu poolt algatatud kodumaise toidu toetuskampaania peale Vene impordikeelu jõustumist augustis. „Soeta eestimaist, toeta eestimaist“ kampaania kutsus kõiki tarbijaid kodumaiseid tootjaid aitama läbi kohaliku toidukauba eelistamise ning selle üleskutse levitamisega liitusid mitmed ministrid, avaliku elu tegelased, ajakirjandus jne. Tulemuseks oli see, et eestimaise kauba eelistajate hulk kasvas hüppeliselt 88%-le, ehk tasemele, mida viimati nägime aastal 2007. Hästi ajastatud, hea sõnumi ja missiooniga kampaania on olnud suurte muutuste perioodil abiks kõigile Eesti toidutootjatele.
Möödunud aastast on mulle meelde jäänud veel ABC Kinga vastakaid arvamusi tekitanud kingakandjaid võrdlev kampaania ning uutest tootelansseeringutest minuni 2014.a. teises pooles jõudnud Taxify äpp. See on lihtsalt geniaalne toode ning teeb elu palju mugavamaks: näiteks pole ma alates äpi allalaadimisest enam kordagi taksot telefoniteel tellinud. Olen ka taksojuhtidelt hinnangut küsinud, kui suur osa tellimustest läbi Taxify tuleb ning vastuseks on olnud ca 75%. See üks äpp on muutnud kardinaalselt Eesti taksondusturgu ning sunnib senist ärimudelit kiirkorras ringi mängima, seda kõike ilma suure reklaamita, pelgalt kasutajalt-kasutajale levivate positiivsete soovituste kaudu.