Kätte on jõudmas järjekordne loovusfestival Kuldmuna ning taas aktiveerub arutelu selle (eba)olulisuse üle. Jällegi võib kuulda mitmete turundajate arvamust, et sellised üritused on üksnes reklaamiinimeste edevuslaat, kus pärjatakse auhindadega iseennast, ning et neid ei huvita loovusfestivalide tiitlid, kuna nende fookus on ikkagi äritulemuste saavutamisel.
Tegelikult on aeg selline vastandamine lõpetada, sest loovuse (auhindu võitvate reklaamilahenduste) ning äritulemuste ja efektiivsus vahel on väga tugev seos. Seda teemat on uurinud ülikoolid, loovtööstuses tegutsejad, IPA (Institute of Practitioners in Advertising), McKinsey ning kõik on jõudnud samadele järeldustele – loov reklaam, loovauhindu võitnud kampaania, on tulemuslikum ja efektiivsem.