Loovuse ja efektiivsuse vahel on seos

Uuringutulemused näitavad, et loovuse ja efektiivsuse vahel on väga tugev seos ning vastupidiselt levinud arvamusele on loovad kampaaniad vähem riskantsed kui „tavapärased” kampaaniad, kirjutab Age McCanni strateegiajuht Tõnu Kõva.

Kätte on jõudmas järjekordne loovusfestival Kuldmuna ning taas aktiveerub arutelu selle (eba)olulisuse üle. Jällegi võib kuulda mitmete turundajate arvamust, et sellised üritused on üksnes reklaamiinimeste edevuslaat, kus pärjatakse auhindadega iseennast, ning et neid ei huvita loovusfestivalide tiitlid, kuna

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018