ARVAMUS! Eesti rahvuslik turundus – popsiturundus?

„Ma ei tea, kas nõukogude aeg tõesti keelas nii põhjalikult "kapitalistliku" mõtteviisi, et see avaldab mõju veel mitu põlvkonda? Ilmselt.“ kirjutab 15-aastase turunduse juhtimise kogemusega ettevõtja Terje Behrs.

Huvitav, mitu sajandit võtab aega eestlaste loomuliku äriturunduse elustamine, millal saab turundusest must leib, selmet olla peen välismaine kakuke? Kas see on üldse võimalik, arvestades meie äärealast positsiooni, mikroriiki? Me oleme ajalooliselt täideviijad, kopeerijad, mitte pioneerid. 90% ettevõtetest on

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused