Autor: Silja Oja • 29. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lapse jaoks võivad olla tõelisteks koletisteks... tema vanemad

Eesmärgiga muuta soomlaste lapsepõlvemälestused ilusamaks, lõi agentuur Havas Worldwide Helsinki koostöös organisatsiooniga Fragile Childhood kampaania, mis kujutab lapsi, kes näevad oma purjus vanemaid kui hirmuäratavaid koletisi. See on provokatiivne ja silmiavav kampaania, mida iga täiskasvanu, eriti lapsevanem, peaks vaatama.

Kampaaniale eelnenud uuringutest selgus, et iga neljas Soome laps kogeb seoses oma vanemate alkoholitarbimisega emotsionaalset või füüsilist valu. Meedia küll käsitles teemat, aga ei tegelenud probleemi lahendamisega. Eesmärgiga muuta soomlaste lapsepõlvemälestused ilusamaks, lõi agentuur Havas Worldwide Helsinki koostöös organisatsiooniga Fragile Childhood (Lasinen lapsuus) kampaania "Monsters", mis kujutab lapsi, kes näevad oma purjus vanemaid kui hirmuäratavaid koletisi. See on provokatiivne ja silmiavav kampaania, mida iga täiskasvanu, eriti lapsevanem, peaks vaatama.

https://www.youtube.com/watch?v=XwdUXS94yNk&x-yt-ts=1422411861&x-yt-cl=84924572

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700