Lapse jaoks võivad olla tõelisteks koletisteks... tema vanemad

Eesmärgiga muuta soomlaste lapsepõlvemälestused ilusamaks, lõi agentuur Havas Worldwide Helsinki koostöös organisatsiooniga Fragile Childhood kampaania, mis kujutab lapsi, kes näevad oma purjus vanemaid kui hirmuäratavaid koletisi. See on provokatiivne ja silmiavav kampaania, mida iga täiskasvanu, eriti lapsevanem, peaks vaatama.

Kampaaniale eelnenud uuringutest selgus, et iga neljas Soome laps kogeb seoses oma vanemate alkoholitarbimisega emotsionaalset või füüsilist valu. Meedia küll käsitles teemat, aga ei tegelenud probleemi lahendamisega. Eesmärgiga muuta soomlaste lapsepõlvemälestused ilusamaks, lõi agentuur Havas Worldwide Helsinki koostöös organisatsiooniga Fragile Childhood (Lasinen lapsuus) kampaania "

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018