Turunduskonverentside programmide koostaja Sinisalu sõnul on olulisim leida õige kaalukategooriaga partner. Olla suure tegija jaoks tähtsuselt 35. on halvem kui olla väikse tegija jaoks esimene. Välisturgudel toimetamiseks tuleb leida kindel (mikro)nišš, kus konkurente on võimalikult vähe. See on suurim erinevus Eesti turuga võrreldes: Eestis ei ole võimalik liiga kitsas nišis tegutsedes ellu jääda, sest turg on liiga väike. Suhete loomisel alusta ise ja kõhklematult kohe, järjekindel proovimine tagab edu. Tagasihoidlikkus on kurjast: oma ideed pakkudes tuleb jätta mulje, et projekt on kindel ja toimub niikuinii, ka siis kui potentsiaalne partner huvitatud ei ole.
Nüüdseks Best Marketingi Eesti haru Äripäevale müünud Sinisalu peab eduka välisturundamise nimel oluliseks hoida kitsast fookust. Konverentside vallas tähendab see keskendumist kitsale lõigule, näiteks programmitootmisele ehk sisule.