Autor: Silja Oja • 14. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. CASE STUDY: Brändärit
Kuidas TBWA Helsinki tegi televisioonis bränditud sisust prime time meelelahutuse. Järgnes Eurobest 2014 Grand Prix. TBWA\Helsinki asepresident Juha-Matti Raunio esineb 26. märtsil Tallinnas turunduskonveretsil Password ja räägib sellest case study'st lähemalt.
https://www.youtube.com/watch?v=SmnFPWxx0V4
TBWA\Helsinki asepresident ja TBWA innovatsiooniüksuse Pilot juht Juha-Matti Raunio esineb 26. märtsil 2015 kl 15:45 - 16:30 Tallinnas turunduskonveretsil Password ja räägib sellest case study'st lähemalt.