Vaadatuim saade oli vana-aastaõhtul „Rahva tujurikkuja“

Eesti elanikud vaatasid 31. detsembril telerit keskmiselt 5 tundi ja 47 minutit. Võrreldes 2013. aasta vana-aasta viimase päevaga on seda 10 minuti võrra rohkem.

Kõige rohkem tähelepanu, 21.8% kogu vaatamisajast, läks vana-aastaõhtul ETV-le. Kolm järgmist kanalit olid Kanal 2 (18.7%), TV3 (10.0%) ja PBK (8.2%).

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018