2. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TOP 11 digitaalkampaaniad 2014

Best Marketing tegi traditsioonilise kokkuvõtte 2014. aastal enim auhinnatud digitaalturunduse töödest kogu maailmas. Digitaalreklaam on kõikjal: tänavatel, mobiilis, üritustel. Enim auhinnatud digikampaaniate märksõnadeks on big data ja Hollywoodi-tasemel teostus.

Arvesse on võetud ainult erinavatel konkurssidel võidetud Grand Prix'd ja kullad (suurtel konkurssidel nagu Cannes Lions võib üks töö võita kümneid auhindu ja seega on mõtet mõõta pigem edu erinevatel auhinnakonkurssidel).

Kokku leidsime 11 tööd, mis pärjati kulla või Grand Prix auhinnaga viiel või enamal reklaamikonkursil digitaalkategooriates. Tulemused polnud eriti üllatavad, edetabel sarnaneb paljuski Cannes Lionsi edukamate tööde nimekirjaga. Kuna auhinnakonkursside tsükkel on väga pikk, figureerivad edetabelis veel ka 2013. a tööd.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700