2015. aasta globaalse meediaturu kasvu veab digitaalmeedia

Kui käesoleval aastal ületasid meediainvesteeringud maailmas 500 miljardi piiri, siis uueks aastaks ennustatakse kasvu üle 536 miljardi dollari. Aastaks 2019 jõuab digitaalmeedia lõplikult järele televisioonile, mil nende mõlema osakaal  saab moodustama 38% kogu maailma reklaamiturust.

TV osakaal oli lõppeval aastal turu suurim - 39,7%. Kindlasti andsid sellise osakaalu hoidmisele oma panuse 2014. aasta spordi suursündmused Olümpiamängud ning Jalgpalli MM. Algavaks aastaks ennustatakse televisoonile väiksemat kasvu, kuid tema osakaal kõikidest meeidainvesteeringutest jääb siiski 39% tasemele.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018