Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Miks piiratud turunduseelarve veebis on lollus?
Digiagentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval selgitab, miks ei ole mõtet internetis oma turunduseelarvet piirata. Tuleb hoopis turundustegevusi võimendada ja mõõta.
Digiagentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval selgitab, miks ei ole mõtet internetis oma turunduseelarvet piirata. Tuleb hoopis turundustegevusi võimendada ja mõõta.
Sa oled jõudnud miljonimängu pehmesse tooli ja sulle esitatakse mängu viimane küsimus. Sa tead, et igasse Facebooki reklaami pandud euro toob tagasi 11 eurot (millest ettevõtte reaalne kasum on 3 €).