Lõppeva aasta kevadel, enne Euroopa Parlamendi valimisi ilmusid Eesti avalikku ruumi erakondade plakatid ja reklaamid, millel reljeefselt ja ülimalt lihtsustatud viisil räägiti mõne konkureeriva partei tegevuse võimalikest tulemustest. Kui sõnumid on äärmuseni lihtsustatud, pole tõele ja põhjendatusele kohta - jäävad vaid must-valged sildid, mille suurtel pindadel tiražeerimisega loodetakse kompenseerida loovtöö puudujääke.
Eesti turunduskommunikatsiooni agentuure ühendava liidu juhina pidin mitmel puhul vastama ajakirjanike küsimustele, kus paluti avaldatavaid kampaaniaid ning nende loomise taga olnud agentuuride tööd hinnata. Samalaadsed küsimused tabasid mind sel nädalal, kui meediapilti oli ilmunud Bigbanki väikelaenu reklaam Swedbanki väikelaenukliendile, mis oma visuaalis jäljendab äratuntavalt ja ilmselgelt taotluslikult Swedbanki korporatiivset reklaamikeelt ning teeb hea maitse piiril õela torke suurema konkurendi suunas.