Eestis on viimase aasta jooksul toimunud telereklaamisektoris mitmeid muudatusi. Suuremad telekanalid on teatanud keskmiselt 5–10% otsesest CPP (cost per point) hinnatõusust 2015. aastal ning järelvaatamise reitingute lisamisest. TNS Emor suurendas septembris oma telepaneelide valimi suurust 275-lt 400-le ja viis selle vastavusse rahvaloenduse tulemustega. Lisaks hakati esimesena Balti riikides mõõtma järelvaatamist ehk teleri kaudu saadete hilisemat vaatamist kuni 7 päeva jooksul.
Praegu kasutab järelvaatamisteenuseid 11% Eesti peredest. Eestis haaras ainukese telekanalina sellest võimalusest kinni TV3 (MTG), kelle hinnakirjas liidetakse alates 1. jaanuarist 2015 live-reitingule juurde järelvaatamised. Infoks, et näiteks perioodil 1.–19. oktoober oli TV3 järelvaatamisest lisanduv reiting 3,4% ja Foxil isegi 5,4%, teiste kommertskanalite puhul pigem marginaalsed 0,1–1,9%.