Autor: Silja Oja • 9. detsember 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Konkurendi hambad on teravad

BIGBANK soovitab Swedbanki klientidel oma väikelaen 9% intressiga BIGBANKi tuua.

Swedbanki avalike suhete juht Mart Siilivask jäi väikekonkurendi reklaamikampaaniat kommenteerides napisõnaliseks, kuid ei kiitnud seda ka heaks. "Meie hinnangul on Bigbanki reklaam ületanud hea maitse piiri. Leiame, et teise ettevõtte nime, logode, sümboolika vms kasutamine enda reklaamis on taunitav," ütles Siilivask Ärileht.ee-le.

BIGBANKi turundus- ja müügivaldkonna juht Martin Läntsi kommentaar kampaaniale: „TNS Emori uuringu järgi 89% väikelaenu taotlevatest inimestest isegi ei küsi alternatiivset pakkumist lisaks kodupangale, samas kui piima või juustu ostes jälgitakse hinda suure hoolega. BIGBANKi uue kampaania eesmärgiks on tõsta inimeste finantsteadlikkust ja panna mõtlema, et lisaks poes hindade võrdlemisele, on väga oluline võrrelda ka finantsteenuste hinda ja küsida pakkumine alati vähemalt kahest ettevõttest – ainult nii leiab turult hetke parima pakkumise ning poes säästetud raha ei kulu finantsteenustele.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700