Swedbanki avalike suhete juht Mart Siilivask jäi väikekonkurendi reklaamikampaaniat kommenteerides napisõnaliseks, kuid ei kiitnud seda ka heaks. "Meie hinnangul on Bigbanki reklaam ületanud hea maitse piiri. Leiame, et teise ettevõtte nime, logode, sümboolika vms kasutamine enda reklaamis on taunitav," ütles Siilivask Ärileht.ee-le.
BIGBANKi turundus- ja müügivaldkonna juht Martin Läntsi kommentaar kampaaniale: „TNS Emori uuringu järgi 89% väikelaenu taotlevatest inimestest isegi ei küsi alternatiivset pakkumist lisaks kodupangale, samas kui piima või juustu ostes jälgitakse hinda suure hoolega. BIGBANKi uue kampaania eesmärgiks on tõsta inimeste finantsteadlikkust ja panna mõtlema, et lisaks poes hindade võrdlemisele, on väga oluline võrrelda ka finantsteenuste hinda ja küsida pakkumine alati vähemalt kahest ettevõttest – ainult nii leiab turult hetke parima pakkumise ning poes säästetud raha ei kulu finantsteenustele.“