25. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EPICA 2014: kõrge tase, kuid ei midagi erilist

EPICA on rahvusvaheline reklaamikonkurss, mille žürii moodustavad turundusajakirjanikud. Eestit esindas sel aastal (tavapäraselt) Hando Sinisalu.

Istusime Amsterdami Radissoni hotelli pimedas koosolekuruumis ja vaatasime kolm pikka päeva järjest reklaame. Kohal oli 24 turundusajakirjanikku, žürii esimees oli Teresa Iezzi Fast Companyst (USA). Konkursile esitati üle 3000 töö 67st riigist (Eestit nende hulgas kahjuks polnud).

Kui EPICA alustas aastaid tagasi kui Euroopa konkurss, siis tänaseks on umbes pooled tööd juba väljastpoolt Euroopat. Ka Grand Prix auhinnad läksid enamuses Euroopast väljapoole.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700