Autor: Silja Oja • 24. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sami Seppänen: Oluline on olla parim kliendi hinnangul

"Kuna üle 90% internetiliiklusest tekib siseruumides, siis tuleb mõõta internetikiiruseid, mis jõuavad reaalselt siseruumidesse. Seda Elisa ka teeb ning nende mõõtmiste põhjal on Elisal siseruumides võrreldes konkurentidega parim 4G levi,“ rääkis 20. novembri Best Marketing Clubis Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust!

Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen rääkis, et Elisa on Eestis eelistatuim mobiilsideoperaator. Elisa klientide arv on kasvanud nelja aastaga rohkem kui 200 000 võrra, neist peaaegu 80 000 klienti on tulnud Elisasse numbriliikuvuse teel teistest võrkudest ning otsustanud ka jääda.

Miks Elisal nii hästi läheb? „See, et kliendid tulevad Elisasse, on müügi ja turunduse teene, aga see, et nad jäävad Elisasse, tuleneb heast teenuse kvaliteedist ja heast teenindusest,“ ütles Sami Seppänen.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700