Autor: Silja Oja • 21. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti firma toetab F1 tiimi

Kaubamärgi EXEX all tegutsev Eesti koolitus- ja turundusfirma on esimene Eesti ettevõte, kes toetab vormel 1 meeskonda ning kelle logo on Abu Dhabi Grand Prix’ etapil startivatel Caterham F1 autodel.

Eesti ettevõtete jaoks on F1 meeskonna toetamist peetud kalliks ja tarbetuks. Eestis on vähe ettevõtteid, kes tegutsevad nii laial turul, et see teeks ülemaailmselt populaarses võistlussarjas kaasalöömise mõttekaks.

EXEX juhi Endrik Randoja sõnul avanes võimalus F1 sarjas kaasa lüüa tänu crowdfunding finantseerimismudelile: “Caterham F1 meeskond vajas hädasti üle 2 miljoni inglise naela, et osaleda hooaja viimasel etapil Abu Dhabis ja jätta järgmiseks hooajaks hea mulje võimalikele investoritele. Neil õnnestus vajaminev raha kokku saada tänu enam kui 5000 fännile ja firmale, kes projekti toetasid”.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700