La Ecwador peab oma põlevkivi-kampaaniat edukaks

Kuigi valitsus kinnitas kaevandustasude tõusu, oli Eesti esimene riiki korralekutsuv kampaania agentuuri hinnangul edukas. Lähemalt kirjutab La Ecwadori copywriter Teele Hein.

Oktoobris tekitas palju kära Eesti Keemiatööstuse Liidu (EKTL) kampaania ”Meie õnn on meie maavarad”. Tegemist oli teavituskampaaniaga, mille eesmärgiks oli juhtida eestlaste tähelepanu ühele Eesti kõige olulisemale maavarale – põlevkivile. Kampaania juhtis tähelepanu ka asjaolule, et riik kavatseb peagi taas

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018