17. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaamiarvustus: Keda valida?

Üsna varsti katab vabariigi meediapindu kõikehõlmav kiht photoshopisooje erakondade esindajaid. Sama kindel kui toimuvad valimised on ka see, et mõnele toote või teenuse turundajale tuleb pähe geniaalne mõte: teeks nüüd ühe kampaania ja kasutaks reklaamlauset „Vali meie toode!”, kirjutab Veiko Tammjärv AD Angelsist.

Alustuseks üks naljakas lugu...

Tšapai ja Petka käivad endistes lahingupaikades. “Mäletad, kuidas me siin võitlesime?” ütleb Petka, “Ma lasen meie lahingutee mälestuseks konservatooriumi ehitada.” Tšapai on veidi üllatunud. Järgmises lahingupaigas kordub sama. Petka lubab sinna samuti konservatooriumi ehitada. Lõpuks küsib Tšapai Petkalt: “Ma tunnen sind juba ammusest ajast, aga kust kohast äkki selline huvi muusika vastu?”  Petka kostab selle peale: “Mis muusika, mulle meeldivad konservid!”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700