Meediaaudit suurendab meediainvesteeringute efektiivsust

Nii nagu on täiesti normaalne, et ettevõte tellib oma raamatupidamise kontrollimiseks finantsauditi või IT lahendustele erapooletu hinnangu saamiseks IT auditi, kasutavad eesrindlikud organisatsioonid oma marketingi ROI optimeerimiseks meediaauditit. Konsultatsioonifirma Target One partner Ranno Pajuri selgitab lähemalt.

Meediaaudit on erapooletu professionaalne hinnang ettevõtte meediastrateegia, meediaplaanide või varasemate meediainvesteeringute suhtes, mille eesmärk on leida võimalusi efektiivsuse suurendamiseks. Efektiivsuse suurendamine ei pruugi alati tähendada kulude kokkuhoidu, vaid pigem on eesmärgiks leida optimaalseim

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018