Autor: Silja Oja • 6. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Case study: Kuidas uus Ülemiste keskus uksed avas
Avamisnädalavahetusel tehti nelja päeva jooksul keskusesse ligi 100 000 külastust. Nelja päeva ostude arv oli 116 600 ja käive 2,6 miljonit eurot. Nädalaga lisandus Ülemiste keskuse Facebooki lehele 1000 fänni. Klient: Ülemiste keskusTeostajad: Idea AD, Idea PR, Idea LabAeg: oktoober 2014
Ülesanne
Teavitada Eesti avalikkust Ülemiste taasavamisest ning selle uuenenud sisust – uutest kauplustest ja söögikohtadest ning mitmekülgsetest valikuvõimalustest. Avamiskampaania eesmärk oli tekitada sihtrühmas huvi tulla uuenenud Ülemistesse ning tunne, et tegemist on linna parima kogu pere keskusega. Lisaks tutvustada Ülemiste keskuse uut visuaalset identiteeti.