Autor: Silja Oja • 6. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Kuidas uus Ülemiste keskus uksed avas

Avamisnädalavahetusel tehti nelja päeva jooksul keskusesse ligi 100 000 külastust. Nelja päeva ostude arv oli 116 600 ja käive 2,6 miljonit eurot. Nädalaga lisandus Ülemiste keskuse Facebooki lehele 1000 fänni. Klient: Ülemiste keskusTeostajad: Idea AD, Idea PR, Idea LabAeg: oktoober 2014

Ülesanne

Teavitada Eesti avalikkust Ülemiste taasavamisest ning selle uuenenud sisust – uutest kauplustest ja söögikohtadest ning mitmekülgsetest valikuvõimalustest. Avamiskampaania eesmärk oli tekitada sihtrühmas huvi tulla uuenenud Ülemistesse ning tunne, et tegemist on linna parima kogu pere keskusega. Lisaks tutvustada Ülemiste keskuse uut visuaalset identiteeti.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700