Autor: Silja Oja • 5. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Initiative'i tiimiga liitus Lasse Sool

1. oktoobrist asus meediaagentuuri Initiative juhatuse liikme ja turundusanalüütika juhi kohale senine Bigbanki turundusjuht Lasse Sool.

"Leian, et meediaagentuurid võiksid rohkem panustada klientide meediakasutuse, turundustegevuste ja ärieesmärkide vaheliste seoste mõõtmisse. Turundusanalüütika peaks olema loomulik osa meediaagentuuri teenusest.

Oma varasemast kogemusest kliendina tean, et tänane agentuuride poolt pakutav analüütika keskendub enamasti vaid meedianäitajate kampaaniajärgsele analüüsile. Kõiki turundustegevusi saab mõõta ja siduda ettevõtte ärieesmärkidega, kuid sel on mõtet vaid siis, kui on olemas kompetents tulemuste tõlgendamiseks. Minu üheks peamiseks ülesandeks Initiative'is on võtta kasutusele analüütika metoodika, mis võimaldab turundustegevuste ja ärieesmärkide vaheliste seoste üle otsustada jooksvalt, mitte ainult kampaaniajärgselt,” ütles Sool.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700