28. oktoober 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

INTERVJUU! Madis Laas: minu tähtsaim töö on firmakultuuri arendamine

"Mu visiitkaardil on ainult mu nimi ja kontaktid, ilma tiitlita. Teen täpselt seda, mida parajasti vaja on, et asjad laabuksid. Võin tõsta mööblit ringi või aidata plaani pidada. Oma kõige tähtsamaks tööks pean Creative Unioni kultuuri pidevat arendamist," räägib Creative Unioni üks rajaja Madis Laas.  Creative Union on orgaaniliselt kasvanud firmade kogumik, mis sai alguse 20 aastat tagasi. Uniooni kuuluvad teiste seas Kontuur Leo Burnett, Spring Advertising, Newton Marketing, Identity, Vurr Digital, Mobile Digital, Royal Service, MediaBroker, Dalton ja PrintHouse.

Kirjelda palun Creative Unioni ülesehitust. Kuidas see impeerium alguse sai?

Mis ta nii impeerium on – oleme täiesti tavaline kontsern, mis püüab parimal võimalikul moel kliente teenindada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700