Autor: Silja Oja • 24. oktoober 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Elisa viis Eestis läbi brändiuuenduse
Brändimuutuse läbinud Elisa jätkab Eestis uue ilme, brändilubaduse ning uueneva strateegiaga. Elisa brändi uued visuaalid on välja töötanud Rootsi disainiagentuur Grow. Eestis aitab uuenenud ilmet turule tuua reklaamiagentuur DDB Eesti ning digiagentuur DreamGrow. 2015. aastal Elisa oma turunduseelarvet Eestis suurendada plaani. Üha rohkem paneb Elisa turunduses rõhku digitaalsetele kanalitele ja otsesuhtlusele klientidega e-maili kaudu.
Elisa brändi uued visuaalid on välja töötanud Rootsi disainiagentuur Grow. Eestis aitab uuenenud ilmet turule tuua reklaamiagentuur DDB Eesti ning digiagentuur DreamGrow.
Brändi uuendamise projekti maksumuseks on kogu kontserni tasandil 2 miljonit eurot. Küsimusele, kui palju brändiuuendus Eestis maksma läheb, Elisa turundusjuht Karin Kanepi vastata ei soovinud. Küll aga oli ta nõus kommenteerima Elisa Eesti turunduseelarvet 2015 ja turunduskanaleid: "Järgmisel aastal turunduseelarvet suurendada ei ole plaanis. Üha rohkem paneme turunduses rõhku digitaalsetele kanalitele ja otsesuhtlusele klientidega e-maili kaudu."