„Tarbija ja tema väärtusmaailma mõistmine ning sellega arvestamine oma tegevuse kavandamisel ja juhtimisel on turundajate igapäevane praktiline probleem. Samas on säärased uuringud keerukad ning aeganõudvad – seetõttu ka paljudele turundajatele kättesaamatud. Emori uue põlvkonna töövahend Consumer CV versioon 2 sobib kasutamiseks seal, kus on olemas vajadus kulu- ja ajasäästlikult mõista oma tarbijat,“ selgitas TNS Emori juhataja Karin Niinas.
Karin Niinase sõnul on Emori arendustiim juba paar aastat tegelenud tarbijate segmentimise töövahendi Consumer CV arendamisega ning saanud valmis selle versiooni 2, mis võimaldab kõigil turundajatel vaid 12 indikaatorküsimust kasutades mõista oma ostjaid ja tarbijaid. Consumer CV arendustiimi juhib Emori uuringuekspert Aivar Voog.