Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Tänavareklaam muutub interaktiivsemaks
ClearChannel on loonud esimesena Eestis reklaamiklientidele võimaluse muuta tavaline tänavareklaami plakat lõpptarbijaga suhtlemisel interaktiivseks. „Connect“ on rahvusvaheline välimeedia lisaväärtuslahendus, mis on täna Clear Channeli kontsernis kasutusel 23 riigis ning äsja tutvustati seda ametlikult ka Eestis.
„Connect“ on rahvusvaheline välimeedia lisaväärtuslahendus, mis on täna Clear Channeli kontsernis kasutusel 23 riigis ning neljapäeval, 16. oktoobril tutvustati seda ametlikult ka Eestis.
Nüüd saab ilma suure pingutuseta tarbijale pakkuda erinevaid interaktiivseid lisaväärtusi reklaamitava toote või teenuse kohta - vaadata videot, registreeruda kliendiks, võita allahindluskuponge, sooritada oste, registreeruda sündmusele, lugeda teenuse või toote kohta lähemalt. Kõike seda ja palju muud saab kliendile pakkuda otse tänaval reklaampinna juures.