Tänavareklaam muutub interaktiivsemaks

ClearChannel on loonud esimesena Eestis reklaamiklientidele võimaluse muuta tavaline tänavareklaami plakat lõpptarbijaga suhtlemisel interaktiivseks. „Connect“ on rahvusvaheline välimeedia lisaväärtuslahendus, mis on täna Clear Channeli kontsernis kasutusel 23 riigis ning äsja tutvustati seda ametlikult ka Eestis.

„Connect“ on rahvusvaheline välimeedia lisaväärtuslahendus, mis on täna Clear Channeli kontsernis kasutusel 23 riigis ning neljapäeval, 16. oktoobril tutvustati seda ametlikult ka Eestis.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018