Kuidas hot dog R-kioski päästis

Kui Tallinna linnas hakkas kehtima tasuta bussisõit, kaotas R-kiosk piletimüügi ärakukkumise tõttu hulga kliente. Õnneks oli ettevõttel olemas päästeplaan - hot dog. “Kui tulime 2012. aastal välja oma hot dog'iga, julgesin müügikasvuks ennustada 50 protsenti, tegelikkuses tõusis see 300 protsenti. Me ei võrdle praegu oma numbreid enam eelmise aastaga, vaid eelmise kuuga,” rääkis R-Kioski turundusjuht Evelyn Hinto. Turunduseelarvet on kõik need muutused kasvatanud 3/4 võrra.

Kohapeal söögi-joogi pakkumisega on laiendanud oma äri mitmed kaubandusettevõtted. Võileibu, hot dog'e pakuvad klientidele R-kiosk ja Statoil, head kohvi-teed saab nautida näiteks sisustuspoes Homeart või jalgrattaid müüvas poes Jooks. Kohvik-poena töötavad Tallinnas Sfäär ja Nop, Viljandis Rohelise maja pood ja

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018