Autor: Silja Oja • 21. oktoober 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Apotheka lojaalsusprogrammiga on poole aastaga liitunud üle 200 000 kliendi
Mais Eesti suurimas apteegiketis lansseeritud kliendikaarti on saatnud suur menu – tänaseks on kaardi teinud enam kui 200 000 püsiklienti. Neist enam kui pooled on liitunud ID-kaardiga. Kaubamärgi turundusjuhi Mervi Lille sõnul algab hea kaart läbimõeldud pakkumisest: “Kõigi klientide löömisest ühe vitsaga ei tõuse tulu ei ärile ega kliendile.”
Kaubamärgi turundusjuhi Mervi Lille sõnul algab hea kaart läbimõeldud pakkumisest: “Kõigi klientide löömisest ühe vitsaga ei tõuse tulu ei ärile ega kliendile.”
Kuna Apothekas on kliendigruppe palju, on erinevad ka hüved. Lill toob näitena, et kui alla 60 aastastele kogub Apotheka kaart a-raha, mida saab kasutada järgmiste ostude eest tasumiseks, siis eakatele annab kliendikaart kohest allahindlust. Pereinimestele kingitakse lapse sünni puhul beebipakk, mille on saanud juba 5000 pere.