Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Üritusturunduses mütsiga lüües läbi ei löö
TOP 30 üritusturundusfirma koondkäive kasvas mullu ligi 2 miljonit eurot, samal ajal kui kasum vähenes 35%. Tööpuuduse üle ei kurda juhid ka tänavu, kuid konkurents on tihe ja tuleb arvestada, et tellijate eelarved pole kummist.
Ken Matsalu: tugevaid on turul vähe
Agentuuri X3M Marketing OÜ juht Ken Matsalu ütleb, et eelmine aasta oli neile edukas, jäädi 27 000 euroga kasumisse. “Projektidest võib mainida näiteks Kanal 2 suurejoonelist 20 aasta juubelit, mille korraldasime Eesti Näituste messikeskuses mitme välisartisti osavõtul, ning TV3 otsesaatena Eesti tähtsaimat muusika auhinnagalat “Eesti muusikaauhinnad 2013” Nokia Kontserdimajas,” nimetas Matsalu suuremad tööd.