Anders Midtgaard: Kõige kõvema häälega karjujad pole usaldusväärsed

"Kui sul pole midagi varjata, pole sul vaja ka levitada propagandat. Kõige kõvema häälega karjujad pole usaldusväärsed. Kas Apple või Google karjuvad? Ei, sest nad ei pea seda tegema," ütleb Taani juhtimiskonsultant, visionäär ja turundaja Anders Midtgaard, kes esineb 6. novembril kommunikatsioonijuhtimise mõttekojas KAJA 2014.

Sõna „propaganda“ seostub paljudele inimestele millegi negatiivsega, mille eest ei ole pääsu. Teie esinete ajakirja KAJA egiidi all toimuval propagandakonverentsil hoopis positiivse propaganda ettekandega. Mida tähendab „positiivne propaganda“?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018