Autor: Silja Oja • 1. oktoober 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Äripäev sai uue veebi

Äripäev tuli täna välja uue veebidisainiga kõigil ekraanidel, oma viimase aastakümne suurima investeeringuga. Investeering on tänaseks olnud pea 150 000 eurot. Projekt tehti teoks maailma suurima meediaveebide platvormi Newscycle ja Äripäeva Eesti arenduspartneri Uptime koostöös.

on varasemaga võrreldes selgemalt üles ehitatud ja sealt saab loogilisemalt reastatult infot. Avalehe ülemise osa võtavad endale toimetuse hetkel kõige olulisemaks peetavad uudised koos arvamuslugudega. Lehel on toodud eraldi välja praktilised lood, edetabelid, artiklid kiiresti kasvavatest firmadest ehk gasellidest, foto- ja videogaleriid.

Uus kujundus aadressil www.aripaev.ee

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700