ABC Kinga uus kampaania – kas kas turunduslik ämber või sihilik trikk?

ABC Kinga uus reklaamikampaania „Kõik algab kingast“ pälvis sotsiaalmeedias tarbijate pahameele ja tekitas elava diskussiooni sooliste stereotüüpide teemal. ABC King väidab, et reklaam on eetiline ega rõhuta soorolle ega varalist kihistumist. Kommenteerib ABC Kinga turundusjuht Lauri Jürisoo.


Loe tarbijate arvamusi kampaania kohta ABC Kinga Facebooki fännilehelt.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018