TNS Emor hakkas kaardistama Google’i ja Facebooki reklaamimahtusid

TNS Emor võttis esmakordselt aasta alguses kokku Eesti suuremate agentuuride kulutused nii Google’i kui ka Facebooki reklaamidesse. 2013. aastal oli Eesti internetikeskkondade reklaamimahuks 13,25 miljonit eurot. Google ja Facebook said suurematelt agentuuridelt sellele summale veel lisaks 1,48 miljonit eurot. „Minu jaoks tundub Erki Heinsaare Best Internetil pakutud „+50% Emori poolt kaardistavale interneti reklaamimahule“ natuke palju olevat,“ ütles TNS Emori uuringuspetsialist Jüri Järv.

2013. aastal oli Eesti internetikeskkondade reklaamimahuks 13,25 miljonit eurot, mis moodustas 10,4% kogu reklaamituru mahust. Google ja Facebook said suurematelt agentuuridelt sellele summale veel lisaks 1,48 miljonit eurot, mis moodustas ~11% Eesti tavapärasest interneti reklaamimahust.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018