Autor: Silja Oja • 23. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Televisooni ootavad ees rahutud aastad

Juba praegu ollakse silmitsi uute tarbijatega, kes mitte ei loobu kaabeltelevisioonist, vaid kes pole seda kunagi omanudki ning ei hakkagi seda omama, kirjutab Marleen Taremaa meediaagentuurist Inspired Universal McCann.

Käesoleva telehooaja alguses tuli TNS Emor välja laiendatud telepaneeliga, mille põhjal on võimalik saada teada, millise operaatori kaudu peresse pilt jõuab ning kuidas telesaadete reitingud  selle info valguses erinevad. Kas ja kui kaua me tegelikult seda infot enam vajame?

OTT ehk over the top video on järjest kasvav ning populaarsust koguv viis  televiisorit vaadata. Laias laastus tähendab ameerikalikult kõlav lühend audio, video ning muu meedia ülekannet läbi interneti televiisorisse ilma kaabli või satelliidi vahelülita. Televisiooni kui meediumit ootavad ennenägematud võimalused, viimaks ometi saavad mõisted interaktiivsus ja engagement endale tõelise tähenduse ning erinevate meediumite kasutajatel tekivad lõputud võimalused oma meelt lahutada just selle sisuga, mis neid huvitab. Kõik, mis on võimalik ühel ekraanil, saab ja peab olema võimalik mistahes teisel ekraanil.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700