Televisooni ootavad ees rahutud aastad

Juba praegu ollakse silmitsi uute tarbijatega, kes mitte ei loobu kaabeltelevisioonist, vaid kes pole seda kunagi omanudki ning ei hakkagi seda omama, kirjutab Marleen Taremaa meediaagentuurist Inspired Universal McCann.

Käesoleva telehooaja alguses tuli TNS Emor välja laiendatud telepaneeliga, mille põhjal on võimalik saada teada, millise operaatori kaudu peresse pilt jõuab ning kuidas telesaadete reitingud  selle info valguses erinevad. Kas ja kui kaua me tegelikult seda infot enam vajame?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018