Kas tehnoloogiabrändid mõistavad tarbijat?

Kui toodete areng ületab tavatarbija kohanemisvõime nii, et tarbija ei mõista enam pakutavaid võimalusi, võib ta õigustatult tunda, et pidevad tooteuuendused üritavad niigi habrast arusaamist ikka ja jälle ümber paisata või et tehnoloogiafirmad külvavad lisamüügi nimel meelega rongist mahajäämise hirmu. 80% tarbijatest kasutab ära 20% oma toodete võimalustest, ning vastupidi, väidab Idea Group uuringute juht Mauri Sööt.

Idea Groupi eelmisel aastal Eestis, Lätis ja Leedus läbi viidud Meaningful Brandsi uuringus vaatlesime, mille poolest brändid inimeste elu paremaks muudavad. Uuringus olid esindatud peamised tipp-brändid nii elektroonikatoodete kui ka telekommunikatsiooni valdkonnast.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018