Autor: Silja Oja • 22. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

2013. aasta edukaimate turundusfirmade TOPi võitis ühemehefirma 

Eesti edukaim turundusfirma aastal 2013 oli FreshMedia OÜ, mille käibest 99% tuleb Rootsist. Ettevõtte juhi, omaniku ja ainsa töötaja Mikk Lilo sõnul röövib digireklaam tavakanalitelt aina enam raha. Vaata 16.09 ilmunud Äripäeva Turunduse TOP 10!

Turundusfirmade TOPi võitjaks kuulutatud FreshMedia OÜ edu taga ei ole hoolikalt komplekteeritud sünergiline meeskond - kogu au kuulub ettevõtte omanikule, juhile ja ainsale töötajale Mikk Lilole.

Ettevõte kasvatas ülemöödunuga võrreldes käivet 2,7 korda ehk 2,1 miljoni euroni. Samuti kasvas 55 000 euro võrra ettevõtte kasum. "FreshMedia käibe kasvu tingis see, et hakkasin olemasolevatele klientidele lisaks Facebooki ja Google'i reklaamidele pakkuma reklaamivõimalusi ka teiste reklaamivõrgustike kaudu," selgitas Lilo edu tagamaid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700