• 10.09.14, 12:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rääkimine hõbe, arusaadavus kuld

"Infoajastu ettevõtte konkurentsieelis on sõnumite arusaadavus," kirjutab disainer Markko Karu. "Meie poeriiulitel olevad kolm erinevat “Värska”-nimelist toodet panevad tarbijale kohustuse aru saada, milline neist on see tegelik Värska vesi. Sellised sõnumid nagu  “looduslik toode” ja “100% mahla” sisaldavad endas eeldust, et inimene ei süvene ning jätab tähele panemata põhjuse, miks sellist selget (ja tihti eksitavat) sõnumit üldse edastatakse."
Autor: Markko Karu, disainer

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele