Rääkimine hõbe, arusaadavus kuld

"Infoajastu ettevõtte konkurentsieelis on sõnumite arusaadavus," kirjutab disainer Markko Karu. "Meie poeriiulitel olevad kolm erinevat “Värska”-nimelist toodet panevad tarbijale kohustuse aru saada, milline neist on see tegelik Värska vesi. Sellised sõnumid nagu  “looduslik toode” ja “100% mahla” sisaldavad endas eeldust, et inimene ei süvene ning jätab tähele panemata põhjuse, miks sellist selget (ja tihti eksitavat) sõnumit üldse edastatakse."

Autor: Markko Karu, disainer

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IT Koolitus otsib KOOLITAJAT

IT Koolituskeskuse OÜ

10. detsember 2017

Olerex otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Olerex AS

23. detsember 2017