Rääkimine hõbe, arusaadavus kuld

"Infoajastu ettevõtte konkurentsieelis on sõnumite arusaadavus," kirjutab disainer Markko Karu. "Meie poeriiulitel olevad kolm erinevat “Värska”-nimelist toodet panevad tarbijale kohustuse aru saada, milline neist on see tegelik Värska vesi. Sellised sõnumid nagu  “looduslik toode” ja “100% mahla” sisaldavad endas eeldust, et inimene ei süvene ning jätab tähele panemata põhjuse, miks sellist selget (ja tihti eksitavat) sõnumit üldse edastatakse."

Autor: Markko Karu, disainer

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Bauhof otsib DIGITURUNDAJAT

Bauhof Group AS

02. oktoober 2017

Louder otsib TURUNDUSTALENTE

Louder OÜ

20. september 2017