Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Case study: Digilevi TasutaTV ja jalgpalli MM
Digilevi TasutaTV võrgu haldaja Levira soovis sel suvel tõsta Eesti ainsa tasuta televisiooniteenuse tuntust, tuues selle taas avalikku agendasse. Loe, kuidas Brasiilias peetud jalgpalli MM andis Levirale võimaluse siduda spordiaasta tippsündmus oma põhitegevusega - telepildi edastamisega. Klient: Levira. Teostaja: Idea PR koos Idea Havas Media ja Idea Metrixiga. Aeg: juuni–juuli 2014.
ÜLESANNE
Digilevi TasutaTV võrgu haldaja Levira soovis sel suvel tõsta Eesti ainsa tasuta televisiooniteenuse tuntust, tuues selle taas avalikku agendasse. Olukorra muutis keerukamaks see, et klassikalist uudisväärtust omavad tegevused või arendused Digilevi TasutaTV teenusel sel ajavahemikul puudusid. Pärast Eesti üleminekut digitaaltelevisioonile 2010. aastal oli teenuse kommunikatsioon lõpetatud, mistõttu kuivas kiiresti kokku ka infovoog ning bränd jäi tiheda konkurentsiga turul tagaplaanile.