Case study: Digilevi TasutaTV ja jalgpalli MM

Digilevi TasutaTV võrgu haldaja Levira soovis sel suvel tõsta Eesti ainsa tasuta televisiooniteenuse tuntust, tuues selle taas avalikku agendasse. Loe, kuidas Brasiilias peetud jalgpalli MM andis Levirale võimaluse siduda spordiaasta tippsündmus oma põhitegevusega - telepildi edastamisega. Klient: Levira. Teostaja: Idea PR koos Idea Havas Media ja Idea Metrixiga. Aeg: juuni–juuli 2014.

ÜLESANNE

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018