5. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Daniel Pietrowski: Make love, not ads!

Inimesed ei tarbi reklaami, vaid meelelahutust. Loe Intervjuud YouTube'i evangelisti, Best Internet 2014 esineja Daniel Pietrowskiga. Daniel on juba 10 aastat töötanud digitaalturunduse valdkonnas. Neist neli ja pool aastat on ta veetnud Google’is. Tema õlgadel oli YouTube’i reklaamivõimaluste lansseerimine Saksamaal.

Kirjelda palun lühidalt oma tausta ja milliseid teemasid oma Best Interneti esitluses puudutad?

Olen juba 10 aastat töötanud digitaalturunduse valdkonnas. Neist neli ja pool aastat olen veetnud Google’is. Minu õlgadel oli YouTube’i reklaamivõimaluste lansseerimine Saksamaal. Hiljuti jõudis YouTube’i reklaam ka Balkani riikidesse, kus olin kohalikele abiks ja nõuandjaks. Enne Google’isse tööle asumist töötasin AoL Time Warneris Saksamaa turu äriarenduse juhina. Mul on magistrikraad Sydney Ülikoolist Austraalias.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700