3. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Phil Thomas: Eesti agentuurid vajavad rohkem enesekindlust

Maailma suurima loovusfestivali Cannes Lionsi juht Phil Thomas andis Pärnus Balticbestil Hando Sinisalule intervjuu. Phili soovitus Eesti agentuuridele: valige oma parim töö ja osalege võimalikult paljudes kategooriates. Kui eelarve on kitsas, siis võib nõrgemad tööd esitamata jätta.  

Kas Baltikumi agentuuridel on üldse mõtet Cannes’i festivalil osaleda? See on kallis ja kohalikud agentuurid väidavad, et neil puuduvad ressursid suurte tegijatega võistlemiseks.

Reaalsuses võidavad Cannes Lionsil ka väikeste riikide tööd ja seda rohkem kui kunagi varem. Viimaste aastate jooksul on võitjate geograafiline asetus drastiliselt muutunud. Meil on võitjaid Costa-Ricast, Tuneesiast, Vietnamist, Namiibiast, Liibanonist jne. Oleme tunnistajaks huvitavale tendentsile: esimene võit käivitab katkematu võitude ahela. Peruu on väga hea näide. Peruu võitis esimese lõvi 2010. aastal. Möödunud aastal võitis Peruu töö juba Grand Prix.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700