9. juuli 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Helen Keegan: Mobiiliturunduses on teadust rohkem kui kunsti 

Intervjuu Best Interneti esineja Helen "Technokitten" Keegan'iga, kes on Briti mobiiliturunduse konsultant ja evangelist.

Üle poolte maailma suurfirmadest (Fortune 500 edetabeli järgi) ei ole oma veebilehte mobiili jaoks optimeerinud. Põhiargumendiks tuuakse sageli hind. Kuidas kommenteerid?

Ma ei usu, et hind on põhiargument. Pigem on asi mõtlemises. Muidugi, teatud veebilehed töötavad ilusasti ka mobiilis, kuid pikemas perspektiivis peab optimeerima.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700