27. juuni 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

CANNES LIONS 2014: REAL TIME MARKETING

Hando Sinisalu Cannes’is viibimise põhirõhk läks erinevate žüriide pressikonverentsidel viibimisele ja parimate tööde analüüsimisele koos žüriiliikmetega. Loe Hando muljeid ja noppeid maailma suurimalt loovusfestivalilt Cannes Lions!

Cannes Lionsi festivali kirjeldamine on üsna võimatu ülesanne seetõttu, et nädala aja jooksul toimub paralleelselt väga palju sündmusi. Kindlasti teate lugu pimedatest meestest, kes püüavad kompamise abil elevanti kirjeldada. See, kes kompab saba, kirjeldab elevanti teisiti kui see, kes kompab kihvu. Sama lugu on ka Cannes Lionsiga – muljed sõltuvad paljuski sellest, millistel sündmustel osaled.

Minu Cannes’is viibimise põhirõhk läks erinevate žüriide pressikonverentsidel viibimisele ja parimate tööde analüüsimisele koos žüriiliikmetega. Sain aega käia ka loengutel, aga peamisi staare (Sarah Jessica Parker, Jared Leto, Bono) ma live’is ei näinud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700