Cannes Cyber Lions: one to one to many

Cannes Cyber Lions þürii pressikonverentsil toodi ühe uue trendina välja “one to one to many”, mis tähendab seda, et algselt tomub kommunikatsioon brändi ja ühe tarbija vahel, aga seda kommunkatsiooni edastatakse omakorda YouTube’i vahendusel massiauditooriumile. Grand Prix võitsid tänavu Cyber kategoorias: Pharrell Williams – 24 Hours of Happy, Volvo Live Test Series ja Chipotle Scarecrow.

Grand Prix võitjad olid järgmised:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018