Pilgujälgija ja emotsioonilugeja loovad uutmoodi turundust

Tartu ülikooli turunduse õppetool soetas õppe- ja teadustöö läbiviimiseks 30 000 eurot maksnud uudse emotsioonilugeja ja pilgujälgija. Neuroturunduses kasutatava uue seadmega saab mh analüüsida ja kujundada turunduslikult mõjusaid tootedisaine ja reklaame, hinnata kodulehe kasutajamugavust jm.

„Pilgujälgija ja face-reader ehk emotsioonilugeja toob turunduse õppe- ja teadustöösse uue tasandi, muutes selle valdkonna veel enam atraktiivsemaks – saame siin siduda nii tootearenduse, disaini kui ka psühholoogia,“ tõdes Tartu ülikooli turunduse dotsent Andres Kuusik. „Need

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018