Pilgujälgija ja emotsioonilugeja loovad uutmoodi turundust

Tartu ülikooli turunduse õppetool soetas õppe- ja teadustöö läbiviimiseks 30 000 eurot maksnud uudse emotsioonilugeja ja pilgujälgija. Neuroturunduses kasutatava uue seadmega saab mh analüüsida ja kujundada turunduslikult mõjusaid tootedisaine ja reklaame, hinnata kodulehe kasutajamugavust jm.

„Pilgujälgija ja face-reader ehk emotsioonilugeja toob turunduse õppe- ja teadustöösse uue tasandi, muutes selle valdkonna veel enam atraktiivsemaks – saame siin siduda nii tootearenduse, disaini kui ka psühholoogia,“ tõdes Tartu ülikooli turunduse dotsent Andres Kuusik. „Need

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018