GAYTM - Cannes Lions välireklaami Grand Prix

Välireklaami kategoorias (välireklaam pole mitte ainult 3x4 m suurused plakatid, vaid igasugused brändi sõnumit kandvad installatsioonid avalikus ruumis) võitis Grand Prix Austraalia ANZ panga töö "GAYTM". Žürii president Jose Miguel Sokoloff Kolumbiast ütles, et brändid ei saagi kõigile meeldida. "Kui ANZ pank otsustas ennast positsioneerida kui gay-sõbralikku panka, siis väärib kiitust nende julgus seda sõnumit ka nii julgelt välja öelda". 

https://www.youtube.com/watch?v=SWDW114cji8

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018