17. juuni 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Direct Lionsi Grand Prix võitis British Airwaysi innovaatiline välireklaam

British Airwaysi “Magic of Flying” kampaania raames paigaldati Londoni Piccadilly Circusele suur ekraan, mis reageeris British Airwaysi lennukite ülelennule. Lennuki transporderi signaal aktiveeris tabloo: ekraanile kuvati lapse kujutis, kes näitas näpuga ülelendava lennuki poole.

Lisaks ilmus tabloole info selle kohta, mis marsruudil lennuk lendab ja samuti veebiaadress, millelt samale marsruudile sooduspiletit osta. Grand Prix võitnud reklaami lõi Londoni agentuur OgilvyOne.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700